Just
arrived
...

Welcome
to
Archain

We gebruiken cookies om jouw beter en persoonlijker te helpen. Klik op de knop 'alles accepteren' om alle cookies toe te staan. Of ga naar cookie instellingen voor meer informatie of om jouw voorkeuren te wijzigen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Accept Accept

EQ

De ARCHAIN Experience Quarter (EQ) is waar ons innovation & creation team dagelijks werkt aan het ontwikkelen van nieuwe smaken, nieuwe producten, het bedenken van nieuwe designs, het creeeren van nieuwe ideeen en het doorontwikkelen van ons merk. Na een intensief jaar met ons team heeft dit geresulteerd in het lanceren van ons merk ARCHAIN. Zijn we klaar? Nee zeker niet, vanaf hier start het past echt voor ons en gaan we het merk ARCHAIN verder uitbouwen. Iedere dag komen we tot nieuwe inzichten en iedere dag willen wij doorontwikkelen om het gister nog beter hebben gedaan dan vandaag.

Hoe komen wij tot deze ideeen en creaties
Inspiratie doen wij op vanuit het heden, actualiteiten, andere vakbranches, reizen die we maken, samenwerking met andere partijen, brandings passend bij ons merk, nieuwe mensen ontmoeten, merken volgen, winkels bezoeken en herkennen wat mensen mooi vinden, trends volgen en durven te dromen. Om te begrijpen wat onze klanten willen is het belangrijk om continue in contact te staan om iedere dag verbeteringen door te voeren. Allereerst zien wij dat veel supplementen worden aangeboden in grote formaten met voornamelijk etiketten met felle en opvallende kleuren. De plek waar normaliter een supplementenpot wordt neergezet is in de keuken. En wij realiseren ons al te goed dat deze vaak op het keukenaanrecht wordt gezet en vervolgens blijft staan. Maar komt er bezoek dan wordt snel een plekje gezocht in de kast om het weg te stoppen. Dit was voor ons onder andere een aanleiding om een productlijn te ontwerpen, in zowel formaat als design, dat niet misstaat op het keukenrecht en gezien mag worden. Een stukje trots!

Tot in de puntjes
Alles wat we doen proberen we tot in de uiterste precisie. Waarom? Om de ambitie te hebben te bouwen aan een wereldwijd merk, maakt dat we ook moeten streven naar precisie en perfectie. En dat doen wij met een team dat passie heeft voor het vak, ambitie hebben het groot te positioneren in de wereld, altijd vooruit kijken en een gezonde dosis obsessie hebben om er de hele dag mee bezig te zijn en te blijven vernieuwen, verbeteren en optimaliseren. Dat betekent dat bij ons alles moeten kloppen: design, geur, kleur, structuur, service, ervaring waarin een stukje beleving niet mag ontbreken.