Just
arrived
...

Welcome
to
Archain

We gebruiken cookies om jouw beter en persoonlijker te helpen. Klik op de knop 'alles accepteren' om alle cookies toe te staan. Of ga naar cookie instellingen voor meer informatie of om jouw voorkeuren te wijzigen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Accept Accept

Top 10 veel gestelde vragen

1. IK HEB VANDAAG MIJN BESTELLING GEPLAATST EN AFGEREKEND, WANNEER WORDT DIT BEZORGD?

Jouw bestelling wordt in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd door PostNL, indien besteld op een werkbare dag. Bekijk hier onze voorwaarden om er zeker van te zijn wanneer je de bezorging kan worden verwachten indien bestelling geplaatst en afgerekend. Wij snappen namelijk als geen ander dat je heel snel je producten in huis wilt hebben om te gebruiken.

2. IS ER EEN MINIMALE BESTELHOEVEELHEID?

Bestellingen plaatst je per product, er is geen minimale bestelhoeveelheid. Let wel op dat bij het plaatsen van een bestellingen boven de € 40,- er geen verzendkosten worden doorbelast. Wellicht interessant om toch een extra product erbij te kiezen om eigen bijdrage te voorkomen en jezelf nog even extra te verwennen.

3. WORDT ER VERTROUWELIJK OMGEGAAN MET MIJN INGEVULDE GEGEVENS?

Bij het plaatsen van bestellingen en/of het aanmaken van een account, worden gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

4. ZIJN DE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Alle prijzen zijn in Euro’s weergegeven en inclusief BTW.

5. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Voor bestellingen onder de € 40,- zijn de verzendkosten € 6,50, die als eigen bijdrage bij de bestellingen worden meegerekend. Bestel je boven de € 40,- dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Gezien het bedrag van de verzendkosten, die je onder de € 40,- altijd kwijt bent, kan het interessanter zijn om nog een extra product te bestellen zodat je je geld nuttig en effectief besteedt.

6. HOE GEBRUIK IK MIJN LOYALTY COIN BIJ EEN BESTELLING?

Bij ieder bestelt product ontvang je een Loyalty Coin. Op de achterzijde van de Loyalty Coin staat een unieke code die je eenmalig kan invoeren om de vertegenwoordigde korting van € 1,- gemakkelijk te gebruiken in de winkelwagen. Heb je meerdere Loyalty Coins, dan kan je deze allemaal inzetten om de kortingswaarde te verhogen in de winkelwagen. Meer informatie hierover vindt je hier terug ARCHAIN Coins

7. ER WORDT GECOMMUNICEERD, BEWAAR JE LOYALTY COIN ZORGVULDIG? WAAROM?

Op korte termijn krijgt de Loyalty Coin een fysieke waarde. Dit betekent dat je deze fysiek kan gaan besteden bij derden waarmee ARCHAIN gaat samenwerken. Hierbij moet je denken aan fashion, lifestyle, festivals, evenementen, vakantie, food en nog veel meer… Dus bewaar ze zorgvuldig en wie weet waar jij deze snel kan gaan besteden en uiteraard genieten.

8. WANNEER MAAK IK KANS OP EEN SILVER OF EEN GOLDEN COIN?

De Silver en Golden Coin wordt random opgenomen. Het kan dus zomaar zijn dat je je verzenddoos opent en een Silver of Golden Coin aantreft! Wil je hierop kans maken dan is het hebben van een account een minimale voorwaarde en vervolgens wachten op je bestellingen om te zien of deze erin zit.

9. JULLIE HEBBEN EEN ROADSHOW OP DE WEBSITE STAAN. KAN IK DAAR NAARTOE?

Wij hebben een roadshow georganiseerd zodat iedereen vrijblijvend kunnen kennismaken met ARCHAIN. Dus ja, je bent absoluut van harte welkom en bekijk goed onze agenda waar we staan op welke datum. We laten je graag een aantal producten van ons assortiment zien en/of proeven en vervolgens ontvang je van ons een welkomstcadeau ter introductie. Op andere events en evenementen, op onze agenda, ben je uiteraard ook van harte welkom.

10. WETTELIJKE GARANTIE VAN TOEPASSING?

Voor de producten die je hebt besteld, afgerekend en ontvangen gelden de wettelijke garanties. Wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Staat je vraag er niet bij neem dan contact met ons op via: klantenservice@archain.nl.